Naprawde wydajna grfika 3D

Autor: Jarek JARO G. (j_a_r_o_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 02:20:25 MET

Wtam!
Mam pytanie a zarazem prosbe. Chcialby skorzystac z Waszych doswiadczen ...
:)
Jaka byscie polecili naprawde wydajna grafike?Nie jest wazna dla mnie firma
tylko naprawde wydajnosc chipsetu grafiki, czyli poprostu jaka grafike
wybrac do gier?W sumie najbardziej uzywana dla mnie rozdz. to 800x600/32
.Dobrze by miala TV out - i to wszystko .
Ma to chodzic pod XP1700+ podkreconym na 2000 i 256DDR i plyta
najprawdopodobnie SOLTEK 75FRV8x
Chcialbym przeznaczyc na to okolo +\- 800 PLN.

pozdrawiam JAREK JARO G.

Powiedz sobie dobre "Dzien dobry"! >>> http://link.interia.pl/f168b