Re: Jaki klon Ati Radeon 9100?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 02:20:46 MET

pioded claimed:
> Jest tych firm bardzo wiele, ale nie wiem które sa dobre i godne polecenia.
> Proszę o pomoc, za wszelkie sugesti z gory dzieki.
> Np. Czy dobre karty produkuja Power Color, albo np. Sapphire

PowerColor puścił kilka wersji. Najpopularniejsza jest wersja taktowana
250/183 - nie jest warta więcej niż 340zł (wydajnościowo to to samo co
radeon 9000). Są tez wersje 250/250, ale dużo kosztują (jeśli znajdziesz do
440zł - bierz). Nie kupuj karty ze 128MB ram, na jądrze innym niż r300 (9100
to r200, 9000 to rv250).

Sapphire to producent kart dla ATI, więc siłą rzeczy ma wysoką jakość.
Produkuje tylko jedną wersję - 250/230. Przez pierwszy tydzień ta karta
kosztowała 380zł, teraz trochę więcej. Do 420zł bym brał..

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @2000+, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@150/170)