co moglem spalic?

Autor: roband (roband_at_op.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 02:17:31 MET

witam!
chcialem dolozyc pamieci i kupilem ddr 333 256MB
w domu wlozylem ja w slot i poczulem zapach spalenizny
szybko wylaczylem kompa,wyjalem kosc i odpalilem kompa
zaczal startowac(uruchamiala sie winda xp ale zaczal sie wieszac)
potem zaczalem kombinowac z pamiecia i na starcie pokazywal mi wszystko ok
czyli jak wsadzilem jedna kosc pokazywal 256MB dolozylem 2(ta zakupiona)
pokazywal 512 ale odrazu zawisl.
tryb awaryjny nie dziala,bios ok
to ze czeka mnie reinstalka windy to wiem ale co moglem spalic skad ten
smrod spalenizny?
konfiguracja
athlon xp 1800+
plyta GB RXP
winda Xp
twardy baracuda 60G
pamiec 256 MB DDR 333

niby wszystko dziala oprocz windy ale cos sie musialo przysmazyc:(

pozdr
R.
p.s a mialo byc tak pieknie......