Re: Monitor

Autor: boitano_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 11 Feb 2003 - 01:25:06 MET

> Na dniach mam zamiar kupic monitor. Jestem prawie zdecydowany na LG F700B.
> Co sadzicie o takim wyborze?

Ja mam zamiar kupic lg f700p (ok. 140zl drozszy) i szukam informacji i opinii
w necie juz od paru tygodni... niestety nadal nic niewiem bo opinie sa bardzo
rozbiezne. Jedni pisza, ze monitory lg sa ok, a niektorzy ze to kompletny
zlom. Duzo moich znajomych ma wlasnie lg i sie na nie nieskarza,
Oczywiscie najlepiej by bylo sprawdzic w sklepie, ale w praktyce to jest to
raczej klopotliwe. Monitory sa ciezkie, trzeba by je wyciagac, nagrzewac,
sprawdzac, a pozniej durgi, trzeci...

pozdr, tomek