Re: MIDI w Audigy !

Autor: bearm_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 11 Feb 2003 - 01:01:12 MET

Użytkownik "Stemek" <stamatis_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam problem z dźwiękami MIDI przy karcie jak w temacie
> próbowałem już wszystkiego
> czy jest może jakaś zakładka, inny sposób na włączenie
> mam xp pro
> stery ze stronki creativa
> karte oemowską i głosniki creativa 5300
> co może być nie tak?

moze opisz dokladnie co sie dzieje, wogole nie chodzi czy masz problem z
jakoscia dzwieku ? w audigy jest sundfont wiec postaraj sie o jakis bank
uniwersalny (pliki *.sf2 latwo znalezc w necie) i zaladuj ten bank programem
soundfont w AudioHQ, banki mozna zmieniac, wiec mozliwe ze przy instalacji
nie wgral ci sie i nie slyszysz nic (chociaz ten podstawowy mapper powinien
byc :)

pozdr.
bearm