Re: wiatr zasilacza

Autor: CJ Bitrate (nilbul_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 23:57:45 MET

> NO to może ktoś w skrócie napiszcze który wentylator i co robicie-
> {schematycznie}
> Jak dokładni ten opornik. a którą blache.

Ja kiedys tez wycialem blache z zasilacza ktora niby
ma powodowac swisty dodatkowe.
Szczerze mowiac u mnie nie bylo zbyt wielkiej roznicy.
A blache wycialem "na chama"-szczypcami do ciecia
kabli-dalo rade.

A opornik mam 56omow na jednym z dwoch kabli ktore
ida do wiatraka-jest czerw. i czarny (czasem jeszcze jeden)
Przecinasz kabel na ktorym chcesz, wsadzasz oponik,
zamykasz obudowe.......cisza.........

Kurde jak mi teraz pierdzi ten HDD!!!

--
bitrate