Cirrus logic

Autor: Dikol (dikol_at_o2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 23:49:38 MET

Witam.
Dostalem k. graficzna jak w temacie - straszny zabytek ( chodzilo z 286 ) no
i nie wiem jak ja uruchomic u siebie, poniewaz jej "wtyczka" :P to taka niby
ISA, ale jednak nie.
Wyglada to w sumie jak jak ISA, ale rozbita na dwie czesci. ( czy ktos wie o
czym mowie? Czy ktos to pamieta?)

Czy taka karte graf. da sie uruchomic na zwyklym ISA ( takich jak montowali
jeszcze do niedawna w kompach ? Moze jakas przejsciowka? (tylko nie wiem
czy to nie wyjdzie drozej niz kupno innego modelu grafiki ;D )

--
                PZDR - Dikol
      | Dikol_at_go2.pl | GG# 1059964 |