Odp: Czy jest taki program...

Autor: saf (saf_at_hoga.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 21:40:16 MET

Użytkownik "zul" <zulluss_at_nospamo2.pl> napisał w wiadomości

> Najczęściej coś takiego daje producent modemu.

> Jak najbardziej...

No chyba nie calkiem. Ja z modemem dostalem FaxTalk Communicator. Narzedzie
chyba dobre, jedno z lepszych bym powiedzial, a tymczasem mi numery nie
wybiera... wciskam cyferki, potem "Dial" i ... najpierw ~dwie sekundy napis
Dialing, a potem Online... I cisza... albo nieodwracalny blad. glupiej
godziny od pani Zegarynki
uslyszec nie mozna.

Ja juz nie wiem

saf