Re: wiatr zasilacza

Autor: bart (bterebus_at_dilnet.wroc.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:32:39 MET

"CJ Bitrate" <nilbul_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Na ile oceniacie ryzyko uszkodzenia zasilacza
> gdy wstawie mu opornik kolo 60 omow?

kolesie z CPC piszą ze przy 60 omh ryzyko = 0.1 % przy 100 ohm = 1%

> Warto? Czy roznica bedzie slyszalna?

mam wstawiony do zasilacza opornik 60 ohm od okolo miesiaca -
300w Codegen wszystko dziala dobrze , roznica halasu jest "znaczna"
jest to jedyny wiatrak w mojej obudowie i praktycznie komputer jest
bezglosny
jedyne co slysze to hdd. nie slychac tez szumu powietrza oderzajacego o
grill ,
chociaz wczesniej wyciecie grilla w innym wentylatorze ( dodatkowym w srodku
obudowy pod zasilaczem ) znacznie zmniejszylo halas.