Re: wiatr zasilacza

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 20:00:01 MET

Użytkownik "CJ Bitrate" <nilbul_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Na ile oceniacie ryzyko uszkodzenia zasilacza
> gdy wstawie mu opornik kolo 60 omow?
> To chyba nie tak duzo.....

Ja wentylator w swoim zasilaczu podpiąłem pod 5V do wtyczki hdd, dodatkowo
wentyl (5V) na dole obudowy tworzący "komin powietrzny". Mój zasilacz do tej
pory przeżył ok. rok, w tym lato - co stanie się z Twoim, tego nie wiem...;)

> Warto? Czy roznica bedzie slyszalna?

Dodatkowo wyciąłem kratkę osłaniającą wiatrak zasilacza - różnica jest
słyszalna:)

--
..:: Pozdrawiam, Kzysio         ::..
..:: begin? to dobre dla dzieci ::..