Re: Oglądaj filmy DiViX i DVD z komputera w TV- konwerter VGA-TV

Autor: elroid_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 10 Feb 2003 - 19:32:18 MET

> a mozna wykonac samemu takie cos? bo na allegro gosc chcial sprzedac schemat
> z opisem, ponoc wyszlo go wykonanie 12zl??? mozliwe ?

Widiałem taki artykulik w jednym z ostatnich numerów Chipa lub Entera, który
pokazywał jak zrobić taka prostą przejsciówke sygnału:
1)VGA -> EUROSCART - koszt kilkunastu zł, łatwa w montażu
2)VGA -> S-Video, Chinch - koszt kilkudziesięciu zł i sporo trudniejsza do
zrobienia.
Jak ktos ma złacze EURO w tv to moze sobie spróbować. niestety ja nie mam :(

Yachuu