Re: Palit Daytona GF4Ti4200 128MB AGP 4x - czy cicha?

Autor: Adam Gołąbiewski (adam_at_pac.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 18:53:50 MET

Pamiętnego dnia Sat, 8 Feb 2003 22:14:01 +0100, Piotr Michałek
napisał(a):

>Witam!
>
>Czy ta karta jest w miare dobrej jakosci? Jest najtansza w tej klasie,
>przynajmniej w tym wspanialym miescie Kielce, gdzie nie mozna kupic w
>miejscowych sklepach zadnego wentylatora Zalmana, ani wentylatora do
>GF3Ti200. Wlasnie dlatego zamierzam oddac stara i doplacic do takiej.

Pod zadnym pozorem nie kupuj karty tej firmy. Ja kupilem GF2 MX400 i
okazalo sie, za taktowana jest 143/200 zamiast 166/200, w dodatku
pamiec SDR jest tylko 64-bitowa. Z tego co wiem, to radeony tez robi
jakies okrojone, wiec szczerze odradzam.

--
pzdr, Adam Gołąbiewski
www.jurata.prv.pl