Problem z przetaktowaniem

Autor: Arek (abereda_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 18:43:42 MET

Witam Wszystkich,
proszę o podpowiedz w następującej kwestii: otóż mam AMD KII 400Mhz i płytę
BabyAT Asus P5S-B (mnożnik 4x, FSB=100Mhz). Chciałem troszkę podkręcić
osiągi kompa, więc zacząłem od przestawienia mnożnika na 4.5. Komputer nie
utuchomił się - tzn. zapaliły się wszystkie diody, ale ekran pozostał czarny
i tyle z tego wyszło. Przetaktowałem więc FSB na 105Mhz, skutek taki sam jak
poprzednio. Przetaktowań dokonywałem przy pomocy zworek. Czy fakt
niuuruchamiania się komputera wynika z jakiegoś prostego, mojego błędu (nie
robię jakiejś podstawowej rzeczy?) czy też mam po prostu taką płytę? A może
powinienem pogrzebać w BIOSie?

dzięki za podpowiedz

pzd
A.