Re: Monitor LCD 17''

Autor: Mateusz Papiernik (mati_at_mati.rm.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 18:35:24 MET

> Jaki polecacie monitor LCD 17 cali?
> Najważniejsze dla mnie kryterium to jakość obrazu
> i bezawaryjność, cena nie jest krytyczna.

STEP pixel maker 17b plus

co prawda wydatek spory, ~ 4000zł, ale jakość najwyższa - w zasadzie
jeden z najlepszych monitorów w swojej klasie, uzywany w profesjonalnych
studiach graficznych - tzn. w tych gdzie używa się LCD, co się rzadko
zdarza. Najlepsze odwzorowanie kolorów, i najmocniejsza czerń dostępna
na rynku LCD, ale cena raczej zaporowa.... w każdym bądź razie używam -
na prawdę warto.

--
Mati (mati_at_mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support