Re: Seagate Barakuda iv/v

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_o2.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 18:05:20 MET

Użytkownik <george_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam zamiar zakupić sobie niedługo dysk twardy i myślałem o tej serii.
> Z tego co wiem to są bardzo ciche, a jak wyglądają inne parametry
> w porównaniu do obecnie dostępnych dysków (wydajność, awaryjność)
Wiem doswiadczalnie że z wydajnością to nie jest specjalnie - Baracudda IV
60GB - max ~43 MB/s
a IBM ICL 80 GB - 48,5 MB/s. Dyski są z podobnych okresów. Pozatym Baracudda
IV
jest dlatego cicha bo jest fabrycznie przełączona w tryb silent mode. Jeśli
włączysz to w
ibmie jest tak samo cichy (i podobnie traci na wydajnosci).