Re: obudowa Chieftec + HDD 7200 = Grrrrr...

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 17:44:53 MET

W artykule oVo napisal(a):

> Dzięki za namiar. Zaraz poszukam co dokładnie mu biegało.

Generalnie już sobie z tym problemem poradziłem. Między plastikową
prowadnicę a napęd DVD włożyłem pasek gumy ze starej pociętej dętki.
Guma musi być szersza i dłuższa od prowadnicy. Dokręciłem całość tak
mocno jak tylko potrafiłem, czterema srubkami z każdej strony i
wepchnąłem na siłę do koszyka 5,25'' (naprawdę na siłe, aż z jednej
prowadnicy plastki się zdarł odrobinę ;). Teraz obudowa jest cicha.

Również potwierdzam nieznośne brzęczenie wyjmowalnego koszyka na HDD.
Rozwiązanie:
Między koszyk górny i 5,25'' wrzucić kawałek gumy (tylko w miejscach
gdzie są 'górki'). Tak samo odizolować dolny koszyk od górnego.
Dodatkowo włożyć cieniutką podkładke gumową pod uchwyt do demontażu
koszyków 3,5'' (to one tak wibrują - spróbuj przytrzymać palcem ;))

Po tych zabiegach możesz w obudowie zamontować nawet szlifierkę i nie
będzie wibracji.