Re: Słabo kręcący się 1700+

Autor: Artur Miller (armi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 16:39:25 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> napisał w
wiadomości news:1351234.yW2EMHuIa4_at_phoenix...

> Najwyższa pora na radiatory mocowane w otworki wokół soketu.

grrr ... nie wiem co za yntelygent wymyslil mocowanie radiatora do plyty,
ale jak pierwszy raz zakladalem boxowy radiator do P4, to szybciutko go
zdjalem :) plyta wygiela sie tak, ze myslalem, ze pourywalo sie wszystko w
cholere ... tyylko niw mowcie, ze tak ma byc :) 15 minut z pilnikiem w lapie
i juz wygladalo to normalniej. myslalem, ze to moja plyta ma jakas taka
dziwaczna podstawke, ale efekt powtorzyl sie tez w zupelnie innej plycie. i
znow pilnik w ruch. osobiscie wole jednak soldna mechanicznie konstrukcje P4
w polaczaeniu w mocowaniem radiatora do podstawki :-/ chyba, ze intel dal
dupy i przesadzil z sila docisku radiatora do procka ?-)

@