Re: wyjaca barracuda IV

Autor: habit (habit_at_mpm.lub.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 15:36:26 MET

Użytkownik "adam" <adam_at_no-address.com> napisał w wiadomości
> "Ferdynand Trott" <ftrott_at_wp.pl> wrote
>
> Masz pecha bo dysk prawdopodobnie niebawem zejdzie.
> Ja mam od ponad roku BIV 40 GB i jest tak samo cichy jak pierwszego dnia
po
> uruchomieniu.
>
> adam

A moja Barracuda IV byla cicha az do swojej smierci - tydzien temu padla
tak,
ze bios nawet jej nie widzi.
Nawet sie rzucilem na wymiane elektroniki - ale niestety bez zmian.
Tak jakby utracil informacje ktore szczytuje na poczatku startu ( to
terkotanie),
robi tylku truk-truk i koniec.

A zaczelo sie od badow...

Habit