Re: Jaki naped DVD ?

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 14:55:39 MET

> mozna powiedziec, ze
> firmy. Niby podobna
> Nie no, tu juz przesadziłeś. Różnią się raptem konstrukją
> lasera (najbardziej)

No jak to takie identyczne to wymien laser w cd-rom'ie na niebieski i zobacz
czy bedzie dzialalo :)) W DVD potrzeba o wiele bardziej precyzyjnego
mechanizmu, dobrego tlumienia wibracji, lepszej optyki itp.

> Z tego co wiem to Asus robie DŁUŻEJ niż pioneer napędy i z
> pewnością robi bardzo dobre.

zmien informatora, ten Cie oszukuje:)

> cdromy, nagrywarki są super, więc dlaczego DVD miałoby być
> złe.

A od ilu to lat Asus robi nagrywarki ??? Bo jakos niezbyt popularne sa ...
jakby byly takie dobre to w tej chwili kazdy powinien kupowac zamiast
Teac'ow, Plextorow i Yamahy wlasnie Asusa ... a z tego co widze to raczej
tak nie jest ...

> Prędzej można powiedzieć o Pioneerze, że robią wszystko i
> nic (radia, głośniki, sprzęto do kompów). Asus robi tylko
> peryferia komputerowe....

peryferia ??? Czy plyty glowne, karty grafiki to peryferia ??? I CD-ROM to
tez urzadzenie peryferyjne ???

> Ale szkoda gadać. Uważasz, że Asus jest do dupy - nie kupuj.

nie uwazam, ale uprzedzam, ze na dluzsza mete wcale nie musi byc taki dobry
jak piszesz ... poza tym Pionneer 117 jest tanszy ... a na pewno nie gorszy