Re: Jaki naped DVD ?

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 13:21:25 MET

> Hmm. Asus robi zaj!#$%^& cdromy,
> więc dlaczego nie miałby robić równie dobrych DVDków.

Chocby z tego samego powodu co Daewoo robil samochody, pralki, lodowki,
magnetowidy, telewizory itp.:)))

Firma Asus ma doswiadczenie w robieniu CD-ROM'ow. Nie mozna powiedziec, ze
DVD tej firmy musi dzialac tak dobrze jak CD-ROM'y tej firmy. Niby podobna
zasada dzialania, ale CD-ROM i DVD to nie to samo ...

> Używałem CDROM Asusa 4 lata i czyta lepiej niz nowy LG
> 52x....

To nie argument. Bardzo duzo napedow chodzi lepiej niz LG 52x:))) Jest wiele
przykadow na to, ze firmy ktore robily dobre CD-ROM'y wcale nie musza robic
dobrych nagrywarek i DVD-ROM'ow i odwrotnie ...
Firma ktora od kilku lat robi napedy DVD ma duze doswiadczenie i wprowadza
szereg poprawek do swoich napedow, zeby dzialaly niezawodnie przez dlugi
czas ... Asus wczesniej nie zajmowal sie produkcja DVD wiec to jeden z
pierwszych takich napedow ... to czy sie sprawdzil bedzie mozna powiedziec
za rok ...