Re: pytanie dotyczące wyboru karty

Autor: Lukasz (moose4_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 12:51:06 MET

> A jak w grach ? Odczułeś jakieś przyspieszenie ?

oczywiscie - wczesniej moglem pomarzyc tylko o normalnym graniu np. w NFS6 -
po zmianie karty juz sie dalo ;]]] tak bylo tez w przypadku kilku innych
gier;] teraz juz mam inny sprzet (plyta, proc), wiec trudno mi mowic o
innych grach bo teraz nie przetestuje tego, ale karta zostala i zapewniam
Cie ze roznice w wydajnosci miedzy GF2MX a GF4MX440 widac golym okiem ;]]]

GrEEtZ