Re: Słabo kręcący się 1700+

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 11:55:14 MET

kipers claimed:
> Nie bylo mnie przez weekend, stad to opoznienie - Tbred A od B rozni sie
> struktura jadra - B znacznie lepiej znosi podkrecenie. Powyzej kolega
> sugerowal obejrzenie pewnego dokumentu AMD - zobaczyc mozna na nim tabelke,
> gdzie pokazano ze roadmap Tbred A konczy sie na 2200+, a Tbred B ZACZYNA od
> 2400+. Teraz juz wiadomo, dlaczego Tbred B 1700+ kkreci sie jak oszalaly ;)

Hyhy :) Na THG rąbnęli się podobnie :)

BTW: Czy mógłbym prosić o zrzut ekranu z wcupid z Tbred B ? Bo to, że mam A
to mi powiedziała osoba składająca mi kompa (a konkretnie ustawiła
napięcie na 1.5V). Ciągle tli się we mnie nadzieja, ale nie mam zamiaru
ukryszuć procka tylko po to żeby zaspokoić ciekawość (zwłaszcza jeśli
można prościej :).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)