Re: jaki program do analizy dysku?

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 12:06:53 MET

"onsok" <onsok_at_wp.pl> napisal (-a):

> Scandisk z przelacznikiem surface uruchomiony z dosa ? :D

no spox, ale czy pokaze mi w ktorym miejscu hdd sa bad-y? Np,
zebym wiedzial, ze mam bad-a przed X MB - i wtedy robie sobie
partycje na X + kilka MB, zeby w ten sposob je odddzielic od
reszty...

Scandisk pokazuje tylko cala "mapke" dysku, nie pokazuje w na
ktorym megaajcie znajduje sie uszkodzony sektor...

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta.onet.pl |