Re: Najszybsza grafika Ati bez chlodzenia aktywnego?

Autor: Hubert Grzegorzewski (antyspam_at_somewhere.com)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 08:45:14 MET

> Z tego co mi wiadomo to nie. Praktycznie tylko Radeon 9000 (nie PRO)
> posiada sam radiator. Pozostale modele maja juz aktywne chlodzenie.

Eeee tam... Mam Herculesa 8500LE i to co tam jest (a wlasciwie bylo)
wprawdzie spelnia definicje aktywnego chlodzenia - jest wiatraczek, ale ten
kawalek blaszki ktory pelni role radiatora jest po prostu smieszny.
Zamienilem to na porzadny radiator od starego 486 i chodzi pieknie (chyba
nawet lepiej) na chlodzeniu "pasywnym".

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl