Oglądaj filmy DiViX i DVD z komputera w TV- konwerter VGA-TV

Autor: M (to_moja_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 02:07:59 MET

Opis:
Fabrycznie nowy, komplet, opakowanieKonwerter sygnału VGA na sygnał Video,
umożliwiający podłączenie telewizora do komputera nie wyposażonego w wyjście
TV/out. przekształca sygnał VGA o rozdzielczości 1024x768, 800x600 lub
640x480 na sygnał Video (PAL i NTSC), wyjścia Composite (cinch) oraz S-Video,
wyświetla równocześnie obraz na komputerze i telewizorze, funkcje:
Ostrość,Zoom, Pan, Over scan/Under scan, Jasność, Ustawianie kolorów i
pozycji na ekranie, przyciski do wszystkich funkcji znajdują się na
konwerterze na wyposażeniu: kabel zasilający z portu klawiatury, kabel cinch,
kabel S-Video i kabel VGA .Konwerter współpracuje z wszystkimi systemami PC.
Doskonałe urządzenie dla tych którzy chcą oglądać na duzym ekranie filmy DVD
odtwarzane z komputera, lub dla tych którzy lubią grać śledząc akcję na
ekranie telewizora. Konwerter ułatwia również wszelkiego rodzaju prezentacje
z udziałem TV lub projektorów. Przydatny również w zastosowaniach
edukacyjnych. Możliwość przełączania między systemami PAL i NTSC.
Sprzęt nowy jedynie rozpakowany w celu sprawdzenia.Został mi jeszcze jeden
komplet. Zdjęcia na maila.Cena 350 zł. tel. 0609 36 36 26