Re: s3 aavage 3d .jaki program do podlaczenia tv.??

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 22:58:33 MET

Użytkownik "fikolek_o1" <> napisał
> nie ..chcialem podlaczyc tv do kompa..zeby ogladc sobie tv nie
> odwrotnie...niby sie chcial zainstalowac ale wyswietlilo mi komunikat ,
ze
> nie ma karty na BT848/787!..i nie wiem o co tu chodzi..?!..bo szczeze
> powiedziwszy jest to moja pierwsz karta z wyjsciem tv...

:)

wyjscie TV nie sluzy do ogladania "telewizji" na ekranie
t o jest wyjscie sygnalu telewizyjnego,ale sluzace do wyswietlania obrazu
"komputerowego" w telewizorze czyli np pulpitu Windows,gier,Outlooka i
wszystkiego co masz "nagrane " w kompie ;)
By zobaczyc program telewizyjny emitowany przez np TVN czy Polsat musisz
miec karte telewizyjna w kompie albo karte graficzna z tunerem telewizyjnym
.S3 Savage nia nie jest

Blesso