zmiana monitora

Autor: \(\)l\(\) (olqo_at_STOPSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 22:28:15 MET

czesc

Jak w topicu, stary (ok. 5lat) compal 15" mojego brata dzisiaj rano rypnal
na maxa przy majsterkowaniu w karta graficzna.
Jest teraz taka okazja :

ja daje mu swoj moni (sliczniutki LG Flatron 795ft+) a ja sobie kupuje nowy
/ode mnie +300zl do kwoty zamierzanej na nowy

albo brak okazji i zakup bratpwi nowy do 800zl

i tutaj :

zaczne od opcji 2 /czyli prezent dla brata
a) kupuje drugie LG to samo, bo jestem z niego bardzo, bardzo zadowolony
/koszt 885zl
albo lepiej dla portfela :
1) F700B 766zl
2) 774ft 847zl

b) Samsung SyncMaster 757 DFX 899zl
albo lepiej dla portfela
1) 763MB 769zl
2) 765MB 819zl

c) Nec
czyli
1) FE770 739 zl
2) Fe771 779 zl

to jesli chodizlo by o niego, natomiast jesli opcja 1 to co wziasc do 1200zl
?
nie mam juz pojecia ... :(

to mi sie podoba http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3449
ale boje sie, ze bedzie gorsze od tego co ja mam teraz (sznurki poziome +max
rozdz. 1280*1024, teraz mam max 1600*1200 i w 1024*768 mam 110Hz)

Jesli patrzac na co bym wzial za te dodatkowe 300zeta to musi byc koneicznie
1024*768 min. 100Hz +
jakas maska antyreflex + mile widziane brak tych drutow na srodku , ale
jesli dzieki temu ma byc monit lepsiejszy...

Nie wiem tylko czy warto moj monit za te dodatkowe 300zl zmienaic ....

Takze, bardzo bardzo prosze o szybka pomoc w wybraniu cos dla siebie, albo
cos dla brata...

poszlo na kilka grupek, bo chce miec jako taki wiekszy swiatopoglad opinii
;)

Dzieki
Pozdro
Olqo