Re: komunikat - co oznacza ?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 21:40:22 MET

Użytkownik "d_r" <dagres_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> "Wmplayer spowodował wystąpienie błędu w DIVXDEC.AX.
> Nastąpi zamknięcie programu Wmplayer."

Ja to mialem po instalacji nimo codec pack.
Wyrzuc wszystkie kodeki od divx i zainstaluj nimo od nowa.
Musisz dokladnie przeczytac w opisie w instalacji ktorych kodekow nie mozna
razem instalowac, no i uzyj opcji decoder i odznacz te wymienione w okienku
instalacyjnym strone wczesniej. Powinno pomoc, btw. nie zapomnij wykasowac
ffdshow.ax z win\system32\
Pozdrawiam,
janekbo