Re: Procek i divix

Autor: Marcin Granat (marci_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 21:41:51 MET

Użytkownik "Awex" <awex_at_o2.tnijto.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Yellow_Peril" <yellow_peril_at_op.pl> napisał w wiadomości
>
> z moich "ogledzin" wyglada tak
> 300 - film ruszy (widac przeskoki)
> 500 - juz da sie poogladac
> 700 - luzik
> no i z 256 ramu :)

Z moich oględzin natomiast wygląda to tak
C300A + PC Chips na BX - film ruszy ale nie da się oglądać jakieś 5 fps
C400 + MSI na BX wszystko ładnie chodzi
PIII 550 + AOpen na Via 694X 90% filmów chodzi ładnie, u reszty małe
przeskoki.

Moim zdaniem bardzo dużo zależy od płyty i chipsetu. Na moim PIII + Via
filmy gorzej chodziły niż na kompie mojego kolegi który miał C400. Jest
programik który podobno polepsza współpracę tego chipsetu z pamięcią ale
sprzedałem tego kompa zanim go przetestowałem.