Re: zeby bylo cicho i niezbyt drogo...

Autor: Waldemar Kusal (waldemar_kusal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 21:06:32 MET

>...Jak przypuszczam, na glosnosc ciaglej pracy
> komputera wplyw ma zasilacz i cooler na procesorze - co byscie
zaproponowali

Od kilku dni mam zainstalowany zestaw z firmy CPC WaterCooler 16dB plus z
blokami wodnymi na procesorze, grafice i w zasilaczu.
Z glównego zadania, czyli wyciszenia jestem zadowolony w 100%...po prostu
rozkosz.
Gorzej z temperatura. Przed instalacja zakres temperatur procesora wahal sie
miedzy 50-53, a po instalacji...51-55. Liczylem na 45-50.
Za calosc (WC16dB+blokCPU+blokGPU+zasilacz z dwoma zainstalowanymi blokami)
zaplacilem 320 zl z dostawa do domu.
 Jak komus nie przeszkadza 7 m przewodu konwekcyjnego, zmniejszona
"mobilnosc" komputera a ceni cisze to polecam to rozwiazanie.

pozdrawiam