Re: Ekran laptopa i ...

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 20:11:40 MET

> Mnie sie wydaje ze sterownik jest w samej matrycy

bo jest, ale nie o taki mi chodzilo ...

> PS: Kiedys gdzies czytalem ze matryce od nie ktorych laptopow jest
> bardzo latwo podlaczyc do PC, ale nic wiecej niewiem na ten temat

Ja osobiscie nie widzialem takich laptopow ... musialy by miec wejscie D-sub
albo DVI ...

Nawet jakbys chcial podlaczyc matryce od notebooka do zlacza DVI nie bedzie
to proste mimo, ze i tu i tu sygnal jest cyfrowy. Wynika to z zastosowania
odmiennych standardow przesylania obrazu ...