naprawa tacki w CD Lite-on

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 20:20:49 MET

witam!

zepsul mi sie wysuw tacki, mam model LTN-323,
a dokladnie to na zembatkach odpowiedzialnych za wysuw tacki poszlo sie
r..... pare zembow, a dokladniej na takiej wiekszej stykajacej sie z
szufladka, i na mniejszej tez pare ktora sie styka z ta wieksza -
wtajemniczeni beda wiedziec oco chodzi

a pytanko mam takie: z jakiego innego modelu mozna dopasowac te koleczka
zembate, bo jesli ktos juz to naprawial - a napewno ktos to robil to moze
wie??? - z gory dzieki za info,

a i jeszcze jedno - jakie inne lite-ony maja taka samo budowe jak wspomniany
przezemnie?

dzieki za wszelkie sugestie

pozdrawiam

Sylwek.