Re: O 256 mega za daleko...

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 20:09:35 MET

"Artur J." <alj_at_poczta.onet.pl> wrote:

> doradzam sprawdzic instrukcje plyty!
> w mojej A7V8X pamiatki 266 mozna wetknac w trzy sloty a 333 juz tylko
> w dwa a 400 tylko w jeden!

Niestety to raczej nie to...

W instrukcji są tylko ograniczenia na typy pamięci w zależności od FSB
procesora - pamięci 333 chodzą tylko przy FSB 533Mhz (i tak właśnie mam),
oraz na rozmieszczenie pamięci jednostronnych/dwustronnych:

SS DS ##
DS DS ##
DS SS SS
SS SS SS

(u mnie jest ta ostatnia kombinacja)...

Sprawdzę jeszcze jak się zachowuje tylko ta nowa kość, tak jak radził
Dzieciak...

DS

--
http://www.dago.pmp.com.pl/