Re: pamięć EMS

Autor: Mateusz Gawenda (mateusz.gawenda_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 19:23:41 MET

P.S. Wszystkie te wskazówki nie zadziałają jeśli masz Windows ME (oprócz tej
z system.ini). Windows ME ma config.sys i autoexec.bat wepchnięty do IO.sys,
a zmiany ustawień w tych plikach dokonuje się chyba przez msconfig.
(Start->Uruchom->msconfig)

--
Pozdrawiam, Mateusz Gawenda
mateusz.gawenda_at_wp.pl