Re: Baterie/naprawa UPS

Autor: Krzysztof (zajkomi_at_yahoo.com)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 19:38:19 MET

Ja stosuje baterie od kosiarki elektrycznej (Black & Decker robi takie).
Bateria 12V hermetycznie zamknieta, czyli bezpieczna i estetyczna w pokoju
pod biurkiem. Musialem oczywiscie zrobic wyprowadzenie przewodow z UPS na
zewnatrz. Uzyskalem w ten sposob niezaleznosc od problemow reperacji baterii
starej, przestalem byc niewolnikiem gabarytow baterii nowej i co
najwazniejsze czas pracy na samym UPS (bez pradu z sieci) mam teraz do 2
godzin.
K.