Jaka klawiatura zwykla czy lamana?

Autor: robciow (robertwalisz_at_op.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 19:13:28 MET

Witam
Ucze sie pisac bezwzrokowo przy pomocy mistrza klaw.. ale blat biruka mam
dosc wysoko i przedramion nie mam ulozonych wzdluz tulowia lecz tak na boki,
rece tez nie sa do siebie rownolegle. i w zwiazku z tym mam pytanie: czy
klawiature multimedialna, ta lamana, cos pomoze? bo mam zwykla prosta i dosc
zle mi sie pisze, a uklad rak mam do klaw. lamanej, pytam bo nie wiem czy
jest sens wywalania kasy na niej, czy ma ja ktos i moze podzielic sie
wrazeniami?
dzieki
pzdr.