Re: LCD - troche pytan do posiadaczy

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 16:59:16 MET

In article <b25irj$mum$1_at_arrakis.solutions.net.pl>, perszing wrote:

> 1. Czy jest sens zmiany palety kolorow na 32bit zamiast 16? Tzn chodzi mi
> czy widac jakas roznice.

Tak, widać, np. na zdjęciach. Przy 16 bitach niebo jest w paski, przy 24
bitach płynne przejścia kolorów są już naprawdę płynne. Niektóre matryce LCD
są oszukane i nie potrafią wyświetlić 16 milionów kolorów, tylko np. 262
tysiące, ale to i tak więcej niż 16 bitów i nadal widać różnicę.

> 2. Jaki wplyw na zywotnosc swietlowki w LCD ma korzystanie z opcji wygas
> monitor po np 5 minutach niekorzystania z komputera?

Nie wiem, na wszelki wypadek kupiłem monitor z 3-letnią gwarancją, również
na lampy.

Paweł