Re: Procek i divix

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 16:07:05 MET

Yellow_Peril claimed:
> Mam do was pytanie - jaka częstotliwość procesora w pełni gwarantuje
> płynne odtwarzanie wszystkich filmów w formacie divix?
> Mam oczywiście na myśli najmniejszą możliwą :-)
> Dzięki za odpowiedzi :-)

Pod linuxem, przy użyciu programu mplayer, zakładając sprzętowe skalowanie
obrazu przy użyciu karty graficznej - AMD K6-400. Celeron 350 też raczej
starczy. PIII400 - z całą pewnością. Dużo zależy od karty graficznej.

Pod windows to nie wiem, ale przypuszczam, że niestety około 500MHz.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
Athlon XP 1700+ @1700MHz, Soltek 75DRV5-C, Riva Vanta (@135%)