Re: Maxtor czy WD Caviar?

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 15:34:27 MET

> Nie ma reguly, ale ja nigdy nie lubilem maxtora:))) Jezeli bym mial
wybierac
> miedzy tymi dwoma to pewnie WD.

A ja moge napisac, ze nigdy nie lubilem Caviarow :)) W komisach jak lezy
jakies padlo z badblockami to przewaznie Caviary. Moze to byla przypadlosc
tylko tych starych Caviarow? Bo mam 4 sztuki: dwie 850 MB, jeden 1600 MB i
jeden cos ponad 3 GB - wszystkie padniete i wszystkie Caviar. - Moze
przypadek? I bynajmniej nie jestem zbieraczem padnietych Caviarow :P Mam tez
jakiegos Samsunga i Neca - ale w necu odpadly nozki od masy w zlaczce
zasilania i puki lezal w obudowie to dzialal, gosc go podniosl i .... :)
Mialem kiedys Maxtora 6 GB - szybki bardzo, tylko glosno swistal :) Ale dla
mnie szybkosc jest wazniejsza. Rok temu jak kupowalem dysk to tez wybralem
maxtora - 40 GB 5400rpm - nie mialem kasy na inny - w sumie jest ok, mozna
wybrac miedzy trybem pracy cichej i szybkiej. Ale tez troche gwizdze :)