Re: Zasilacz - regulacja?

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 12:27:48 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Wojtas <wojtas_at_rubikon.pl> napisal
mniej wiecej Sun, 09 Feb 2003 00:24:10 GMT (o ile mu zegarek dobrze
chodzi) cos takiego:

>Witam.
>Posiadam zasilacz z miernikiem temperatury - włącza wiatrak po
>przekroczeniu jakieś granicy cieplnej. Moje pytanie to to czy jest
>możliwość regulacji tak aby włączał się np. przy mniejszej temperaturze.
>Jeśli ktoś coś wie na ten temat to proszę o info.

Wątpię żeby miał w środku elementy regulowane. Najłatwiej będzie
znaleźć termistor i zmieniać jego położenie, np. przylepić do
radiatora albo cewki która się najbardziej nagrzewa.
Wtedy chłodzenie włączy się wcześniej.

Pozdrawiam

oVo