Re: ...mowiac krotko podlaczamy kompyter do telewizora - jeszcze jedno pytanie.

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 11:37:18 MET

Użytkownik "=Kanku=" <k4nku.antyspam_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Zrobiles rozszerz.
> Na pewno masz opcje Klonowanie (Clone)
> Wtedy ustaw telewizor jako glowny i bedziesz mogl ogladac filmy.
Nie zrobiłem..... Poza instalowaniu sterowników było tak od razu. Drugi
dzień szukam opcji gdzie to można zmienić. U kolegi "prawoklik" na pulpicie,
Właściwości, Ustawienia, Zaawansowane, zakładka TwiinView i tam się ustawia.
Ja nie mam tej zakładki. Sprawdziłem już chyba z 18 różnych sterowników.
Pozdrawiam

--
  motto