Re: GeForce2 Ti a wyjscie TV

Autor: ..Aldi.. (_cut_this_konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 10:27:45 MET

ja ostatnio (mam Leadteka GF2 ti, nie wiem jaki chip tv)
po prostu podłączyłem komputer do tv i ni używałem
żadnych wykrywań, ani niczego takiego...
obraz się od razu pojawił i tyle..

nawiasem mówiąc - nie było najlepiej - dużo śnieżenia

potem podłączyłem mój drugi - główny komputer
w ten sam sposób - bez monitora, tylko od razu tv
i było duuużo lepiej - karta to GF4 ti4400 też Leadteka

karty różnią się wyjściem GF4 ma od razu s-vhs, a GF2
ma takie svhs-opodobne.. potem jakiś rozgałęźnik na
svhs i minijacka... może to jest przyczyna snieżenia?

pozdrawiam
Aldi