Upgrade BIOSU AMI ECS K7S5A

Autor: Jack! (djjackg_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 06:22:28 MET

Witam! Chcialbm sobie sfleszowac bios na plycie glownej ECS K7S5A wersja bez
LAN. No i mam problem poniewaz wczesniej robilem kilka razy upgrade ale
sprawa byla jesna wchodziolem na strone producenta wpisalem model no i
mialem najnowszy bios! A tu nic wchodze na strone www.ecs.com.tw no i sa
oczywiscie biosy do tej plyty no ale nie wiem ktury jest odpowiedni scigam
najnowszy no ale tam cos pisze ze do wersji z Lan-em i nie wiem czy do mojej
tez mozna czy nie!!! Prosze pomuzcie i wskazcie najnowsza wersje ktura moge
spokojnie zaladowac do swojej plyty poprzedni bios jest z 2001 roku!