płyta ecs k7s6a i dysk Seagate baracuda 5 oraz bios 1.0f

Autor: jackalek (jackalek_at_zjadacz.spamu.div.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 23:59:18 MET

mam problem z tą płytka i tym dyskiem :)
w win98 zaraz po instlacji pojawia mi się problem z kontrolerem
dysków, tam gdzie jest podpięta ta baracuda, winda pisze ze pierwszy
kontroler nie działa prawidłowo, bo nie ma wszystkich sterwników etc.
Instalcja sterów z płyty dołączonej do płyty nie daje zadnych
rezultatów.
jesli zapne taśme z dyskiem na grugi kontroler a cd przelącze na
pierwszy to wykrzyjnik pojawia się przy drugim kontrolerze.
bios musiałem upgredowac do wersji 1.0f bo 1.0d nie wykrywa poprawnie
procesora amd athlon 1800xp+ (0.13) (pisze unkown procesoor at
1533MHz).
wersja 1.0f wykrywa poprawnie procek, ale za to tworzy jakis problem z
zasobami płyty głównej (winda pisze ze zakres wejscia wyjscia pokrywa
sie z adressami magidtrali pci, nie pomne teraz adresóe bo pisze z
domu, a graty mam w robocie).
problemy znikają jesli dysk wezme baracude 4.
całkiem zgłupiałem :(

jesli wezme te graty, to znaczy procek pamiec i dysk przełoze do soltek
sl75drv5 to wtedy hula az miło.