Re: Serwis LG

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 23:38:29 MET

> Ale ja nie proszę o wymianę a o zwrot pieniędzy. Nie chcę już żadnej
wymiany
> bo dostaję za każdym razem taki sam bubel

Od umowy tak poprostu odstapic nie mozesz, mozesz jednak zazyczyc sobie
wymiany napedu na inny model, jesli sprzedawca sie nie zgodzi, niech zwroci
ci pieniadze. Musisz podkreslic, ze skladasz reklamacje z tytulu rekojmi. W
przeciwnym razie sprzedaca odesle cie do serwisu :). Aha, czy ten naped
teraz dziala? Bo jesli tak, to i tak nic nie zdzialasz.

Pozdr
Borys