Re: Sterowniki dyskowe z kompresj±

Autor: Domino (spam_domik100_at_silesianet.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 21:50:37 MET

> No właśnie to miałem na myśli :) W sumie to aż się dziwię, że MS (i
> inne firmy) to olał, bo taka kompresja to byłaby bardzo fajna sprawa,
> gdyby tylko użyć lepszych algorytmów. Może pod linuxem jest lepiej,
> ale nie wiem.

albo to wynik jakiejs umowy M$ z prod. dyskow (watipe), lub jakies
copyright$, lub znikome zainteresowanie. pewnym jest ze zrobic taki program
co by sie hookowal pod FSa nie jest trudno - szczegolnie pod XP i linuxem,
tak samo jak na amidze, na ktora byl duzy wybor takich bibliotek.
btw. w NTFS zadna kompresja nie ma miejsca, sa tylko 'sciskane' bajty
poprzez usowanie pustych ciagow z samymi zerami.

Domino