Re: abit st6 -problem z dzwiekiem

Autor: Eugenij Butusov (dino_at_matrix.awr.open.net.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 22:10:07 MET

Dawno, dawno temu [Mon, 27 Jan 2003 20:20:28 +0100]...
W krainie zwanej pl.comp.pecet...
User Nemesis <nemesis79_at_poczta.onet.pl> zapodal(a) taki text:

> Od dwoch dni zauwazylam ,ze cos mi dzwiek pada na plycie. Jak ubiore
> sluchawki to slychac dziwne trzaski w prawym kanale. To samo jak podepne
> glosniki. Efekt jest podobny do tego ,jaki wystepuje przy starym
> potencjometrze w magnetofonie. Przy probie podglosnienia slychac trzaski.
> Tutaj jest to mniej nasilone ,ale jednak slychac. Kodeki i sterowniki sa
> chyba ok ,gdyz efekt ten slychac nawet nie puszczajac dzwieku. W sumie to
> wtedy najlepiej jest slyszalne. Czy pada dzwiek? A moze to jakies zaklocenia

  Po pierwsze - jeśli masz podkręconą magistralę, to ten wbudowany
dźwięk czasem wariuje. Jeśli nie, spróbuj wyciszyć kanały cd-in,
line-in itp. Zobacz też, czy nie są splątane z taśmami od hdd.

--
Eugenij 'dino' Butusov
\__ :: dinorage(at)wp(dot)pl :: dino(at)matrix(dot)bsd(dot)st ::