Karta graficzna i telewizor -da się z telewizji nagrać film na komputer ?

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 08 Feb 2003 - 20:11:12 MET

Witam.
Mam kartę graficzną GF4 ti 4200 -MSI 128 VTD (vivo ,dvi) -chcę podłączyć
komputer do telewizora -ale najlepiej w obie strony -to jest żeby w
telewizorze oglądać filmy z kompa -ale także aby dało się nagrać film z
telewizora na komputer -da się to zrobić? telewizor ma wyjścia scart -euro -
według instrukcji wejście/wyjście wideo
-karta graf. ma Vivo -wejście s-wideo -wyjście s video -poza tym
niewykorzystane wyjście dvi -i przejściówkę dvi-i /vga -jak to podłączyć z
telewizorem -przez s-wideo ?
-a może lepiej telewizor podpiąć do wyjścia karty dwi-i przez przejściówkę na
vga -telewizor ma wejście RGB -i z karty na tym wyjściu jest RGB -gdzie będzie
lepsza jakość obrazu na telewizorze (filmy dvd i dvix z kompa) ?