Re: ASUS P2B-F Jaki procek?

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 19:51:45 MET

> Nie bardzo rozumiem :)

oj tam szczelilem literowke (ostatnio sypam po 3 godziny wiec tak mam) -
chodzilo ze mnoznik jest zablokowany w prockach Intela i nie ma sobie co nim
zaprzatac glowy !

> Dzieki za pomoc, wiec do wyboru Celerony i PIII (coppermine) do 1200MHZ
tak?
> A AMD i Duron odpada? Da sie przez przejsciowke?

AMD odpadaja !
a co do Intela dlatego pisalem Coppermine (0.18 mikrona) - bo 1200 to
Tualatiny (0.13 mikrona) - i musialbys przerobic plyte (skoro ma ukladzik od
1.3V) tzn kilka pinow odizolowac i takie tam zeby chodzilo - obycie z
lutownica i te sprawy wymagane ale i tak nie ma pewnosci ze to bedzie
dzialalo wszystko zalezaloby od BIOSu czy obsluguje poprawnie mikrokody
Tualatinow !
czyli albo Celeron 1000-1100 (bez literek A) badz PIII1000, byly kiedys PIII
1133 - byly i sie szybko zmyly ;-)

ale jakbys mial ochote poeksperymentowac to masz sznureczek
http://digilander.libero.it/grandecigno/Tua_BX_41.htm

pozdrawiam