nForce2 i microATX

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 19:04:03 MET

Witam

Może ktoś wie, jakie są płyty microATX z chipsetem nForce2? Dotychczas
znalazłem Chaintech'a 7NIL1, Biostar M7NCD, nowy Leadtek i... to chyba
wszystko. Zmieniła mi się ostatnio koncepcja komputera i wolę mniejszą
płytę, niż ATX'ową krowę. Warunek jest jeszcze taki, że ma być dźwięk
5.1, a tego Chaintech nie spełnia. ZTCW Biostar jeszcze do sprzedaży nie
trafił (podobnie jak Leadtek). Czy jest jakaś płyta spełniająca powyższe
warunki do kupienia w Polsce? A jeśli nie, to kiedy może się coś pojawić?

--
Raf
raist_at_poczta.fm